دکتر صنم ساسان
مزایای برجسته کردن جی اسپات

برجسته کردن جی اسپات

برجسته کردن جی اسپات به روش تزریق در واقع یکی از روش‌هایی است که می‌تواند در درمان اختلالات عملکرد جنسی، رفع مشکلات مربوط به بی اختیاری ادرار، بهبود ارگاسم و … بسیار مفید باشد. اسید هیالورونیک یکی از موادی است که به طور طبیعی توسط بدن ایجاد می‌شود و به عنوان یکی از فیلرها در فرآیندهای آرایشی مانند از بین بردن خطوط چین و چروک و یا حجیم ساختن لب و سایر قسمت‌های بدن کاربرد دارد. تزریق اسید هیالورونیک به تازگی در برجسته کردن جی اسپات جهت تجربه‌ی ارگاسم بهتر و بهبود عملکرد جنسی نتایج مثبتی داشته است که در ادامه به بررسی این روش می‌پردازیم.

برجسته کردن جی اسپات - دکتر صنم ساسان

نقطه جی یا جی اسپات

جی اسپات ناحیه‌ای حساس در دیواره‌ی واژن می‌باشد که تحریک آن در هنگام رابطه‌ی جنسی می‌تواند به ارگاسم و رسیدن لذت جنسی برای خانم‌ها کمک کننده باشد. با توجه به اینکه بسیاری از خانم‌ها در حین رابطه جنسی نمی‌توانند به اوج لذت جنسی دست پیدا کنند پزشکان بر این باورند که با برجسته کردن جی اسپات، تحریک پذیری نیز راحت‌تر خواهد بود و در نتیجه ارگاسم نیز کامل تر خواهد بود.

مراحل تزریق و برجسته کردن جی اسپات

این روش در مطب و طی مدت زمانی کوتاه قابل انجام است، کل مراحل پذیرش تا آماده شدن و اتمام تزریق حدود 15 دقیقه زمان نیاز دارد، مرحله‌ی تزریق تنها در 10 ثانیه قابل انجام است.

مراحل تزریق عبارت است از:

پس از اینکه روی تخت مخصوص قرار دراز کشیدید واژن توسط اسپکولوم باز می‌شود، گاهی اوقات ممکن است از بی‌حسی موضعی جهت کاهش درد در هنگام تزریق استفاده شود اما به طور کلی اکثر افراد میزان درد ناشی از تزریق را به خوبی تحمل می‌نمایند. یک دکتر زنان خوب پس از مشخص کردن ناحیه جی اسپات، تزریق اسید هیالورونیک را انجام می‌دهد، چند روز پس از تزریق ناحیه جی اسپات برجسته خواهد شد و نتیجه‌ی آن تحریک بهتر و تجربه‌ی ارگاسم کامل می‌باشد.

بیشتر بخوانید=> تزریق ژل به واژن

آیا روش تزریق جهت برجسته کردن جی اسپات بی خطر است؟

اگر چه استفاده از این روش یک عمل نوین می‌باشد و هنوز مطالعات بالینی کاملی روی آن انجام نشده است اما سال‌هاست که روش‌های مشابه مانند تزریق فیلر‌ها جهت درمان بی‌اختیاری ادرار مورد استفاده قرار می‌گیرد، با تزریق فیلر به اسفنکتر داخلی جهت کنترل ادرار نتایج رضایت بخشی به دست آمده و به نظر می‌رسد تزریق فیلر به جی اسپات نیز یکی از روش‌های بی‌خطر می باشد.

هرچند پس از تزریق ممکن است مقداری تورم، خارش و یا قرمزی در ناحیه تناسلی ایجاد شود اما تمام این عوارض موقتی بوده و طی چند روز برطرف می‌شود.

کاندید مناسب برای برجسته کردن جی اسپات - دکتر صنم ساسان

کاندید مناسب جهت برجسته کردن جی اسپات

خانم‌هایی که هرگز ارگاسم را طی رابطه جنسی تجربه نکرده‌اند می‌توانند با این روش درصد رضایت جنسی خود را بالا ببرند اما برای افرادی که دچار اختلالات ذهنی و روحی در کسب لذت جنسی هستند مناسب نمی‌باشد، در واقع این روش مناسب افرادی است که از لحاظ فیزیکی در تجربه‌ی ارگاسم مشکل دارند.

عدم تحریک نقطه جی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد به عنوان مثال مشکلات هورمونی یکی از مهمترین این موارد می‌باشد، کاهش استروژن و پروژسترون در دوران یائسگی و یا در دوران پس از زایمان می‌تواند در عملکرد جنسی خانم‌ها اختلال ایجاد نماید. همچنین نازک شدن دیواره‌ی واژن و عوامل ژنتیکی از دیگر عواملی هستند که در تحریک نقطه جی اختلال ایجاد می‌نمایند.

با اینکه تزریق به صورت موقتی می‌تواند نقطه‌ی جی را برجسته نماید، قادر به حل مشکلات هورمونی و یا ژنتیکی نمی‌باشد. اثرات تزریق به مدت 4 الی 6 ماه باقی خواهد ماند و پس از آن در صورتی که فرد از تزریق قبلی رضایت داشته باشد می‌تواند تزریق جدید را انجام دهد.

مزایای روش برجسته کردن جی اسپات

از مهم ترین مزایای انجام این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش درد در هنگام مقاربت
  • تجربه‌ی ارگاسم بهتر
  • کاهش یا برطرف شدن مشکل بی اختیاری ادرار
  • افزایش رطوبت مطبوع واژن
  • افزایش میل جنسی و تحریک سریعتر

عوارض برجسته کردن جی اسپات

پس از تزریق ممکن است مقداری درد خفیف داشته باشید، همچنین مقداری خونریزی و یا لکه بینی کاملاً طبیعی مي‌باشد اما به طور کلی این روش عوارض شدیدی نداشته و یک روش کم تهاجمی می‌باشد که پس از چند ساعت می‌توانید فعالیت‌های روزمره‌ی خود را از سر بگیرید.

باید توجه داشته باشید که برجسته کردن جی اسپات تنها یک روش موقتی جهت سهولت تحریک و دستیابی به ارگاسم می‌باشد و روش درمانی جهت برطرف کردن اختلالات جنسی یا کاهش میل جنسی نمی‌باشد بنابراین اگر حس می‌کنید از لحاظ روحی و ذهنی در رسیدن به ارگاسم مشکل دارید یا اینکه زمان معاشقه‌ی شما پیش از مقاربت کوتاه می‌باشد و به این دلیل نمی‌توانید ارگاسم کامل را تجربه نمائيد لازم است به یک دکتر زنان خوب مراجعه نمائید.

سوالات متداول

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی داشتیم تا در مورد برجسته کردن جی اسپات اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم همچنین باید اشاره کنیم که ماندگاری این روش درمانی حدود 3 الی 5 ماه است که بعد از گذشت این مدت نیاز به تزریق مجدد خواهد بود. طبق بررسی های انجام شده خانم هایی که از این روش استفاده کره اند از داشتن رابطه جنسی رضایت کامل داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط